Sibersahne seo webmaster forum blogger temalari

siber sahne seo yaroşması diye bir yarışmaya denk geldim googlede sibersahne seo webmaster forum ve blogger temaları aramasında googlede kim nereye gele biliyor diye bakmak bir nevi bilgi becerileri seo çalışmasını biliyorum diyenlerin ama aslında bir halt bile bilmediklerini görsünler diye yapılmış bir yarışma olduğunu düşünüyorum valla iyi düşünmüşsünüz hatta iyiki böyle birşeyi yapmışsınız keşke sesli sohbet sesli goruntulu sohbet sitelerindede duyurulsaydı bu yarışmaki orda çok kendini begenmiş var kendisini seo cu diye bilen ama aslında bir blogla devrilen cok site gördüm ozaman bende şöyle yapayım hadi sesli sohbet, sesli chat site sahgipleri veya panelci,ler seocuyum diye gecinen seo bilmezler buyrun bu yarışmada sibersahne seo webmaster forum ve blogger temaları aramasında sizide görelim sitenizide görelim ben iddalıyım demiyorum ama benım bilgisizliğimle siz bu işi bilmiyorsunuz dediklerimin bilgisini artık siz düşünün evet aslında bende sitemi bir test edeyim dedim baakyım ki neler ola bilir bu aramada nereye gele bilirim merak etmedim değil herkese bol şans..

bloggeri seo, forum, seo, sesli chat, sesli sohbet, siber sahne, sibersahne, sibersahne seo webmaster forum ve blogger temaları, temaları, ve blogger, webmaster, blogger temaları, sesli sohbet temaları, sesli sohbet blogger,

2 yorum:

  1. ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
    mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
    yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

    YanıtlaSil
  2. AM.ARIYORUM......AÇİL..5385678155

    YanıtlaSil